Medewerker Klantenservice

Vakgebied

Klant Contact Center

Locatie

Rotterdam

Aantal uren

24-32 uur

Salaris

€ 13.79-17.22

Wij zijn RMC. Als vervoersregisseur combineren wij in heel Nederland de wensen en mogelijkheden van onze reizigers met maatwerk vervoersoplossingen die we namens diverse opdrachtgevers mogen aanbieden. Onze dienstverlening houdt mensen in beweging. Mobiliteit is voor ons geen product, maar een service. Onze bedrijfscultuur is dynamisch, vooruitstrevend, professioneel en informeel. Wij doen graag een beroep op de creativiteit, betrokkenheid en persoonlijke verantwoordelijkheid van onze medewerkers. Wij zoeken nieuwe collega’s!

Voor onze afdeling Klantenservice zijn wij op zoek naar een Medewerker Klantenservice.


Afdeling

Op de afdeling Klantenservice is geen enkele dag hetzelfde. Gelukkig gaat de uitvoering van onze missie doorgaans goed maar soms zijn er zaken voor verbetering vatbaar. Klanten kunnen dit bij ons melden en komen dan bij jou uit. De afdeling bestaat uit 5 medewerkers die zelfsturend werken. Samen helpen wij niet alleen de klant verder, maar ook elkaar.

Rolbeschrijving

Dagelijks sta je in contact met onze klant: telefonisch en schriftelijk. Met jouw kennis en ervaring adviseer jij onze reizigers. Je registreert en monitort verbeterpunten, die je doorvertaald naar concrete verbeterpunten en oplossingen. Deze oplossing communiceer je niet alleen met de klant, maar ook met al jouw collega’s.

Kerntaken

  • Het schriftelijk aannemen en onderzoeken van klachten van onze reizigers.
  • Je vindt passende oplossingen voor de klachten.
  • Je belt onze reizigers terug met een terugkoppeling op hun klacht. 
  • Het registreren en bijhouden van klachten en oplossingen in ons klantensysteem
  • Proactief nadenken over het verbeteren van onze dienstverlening en processen.

Wij vragen van jou

  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (beheersing Nederlandse taal);
  • Actieve servicegerichte en dienstverlenende houding;
  • Stressbestendigheid;
  • Accuratesse;
  • Flexibiliteit;
  • Zelfstandigheid;

Jij bent

Iemand die denkt en handelt in oplossingen. Ervaring heeft in het vak en een ster is in het schrijven van brieven. Je bent empathisch en kunt goed werken in een klein team. Je bent iemand die verantwoordelijkheid neemt en zelfredzaam is. Zie jij verbeterpunten? Dan durf je dit ook aan te geven.

Wij bieden

  • Een moderne werkplek in ons gloednieuw hoofdkantoor in Rotterdam (bedrijfsterrein Noord – West);
  • Een informele en open werksfeer
  • Een contract voor 24-32 uur per week 
  • Hybride werken is mogelijk (in overleg);
  • Een startsalaris van 13,79 euro per uur (vanaf 21 jaar);
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een goed pensioen;
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve zorgverzekering bij CZ;
  • Aandacht voor blijvende groei en persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden onze medewerkers diverse opleidingsmogelijkheden. Daarnaast is RMC een PSO trede 3 gecertificeerd bedrijf.
recruiter
Angel Maree

Corporate recruiter

Voor meer informatie over het werken bij RMC. Neem contact met mij op.

Het sollicitatieproces

Lijkt jou dit wat? Kom dan werken bij RMC, solliciteer nu!

1

Solliciteer

2

Briefselectie

3

Kennismaking

4

Aanbieding

5

Aan de slag!

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: jpg, png, jpeg, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg, png, jpeg, gif, pdf, docx, doc, Max. bestandsgrootte: 20 MB.